2013. október 27., vasárnap

Szuper ötlet: DIY cipzáros skinny

Ahányszor nadrágot veszek, mindig megküzdök azzal, hogy a csípőben megfelelő gatyók túl hosszúak nekem. Pedig nem hiszem, hogy túl széles lennék, 36-os méretben utazom, de mintha az átlagos nadrágokat olyan csajokra méreteznék, akik az én 48-49 kilómat legalább 170 centis magasságon osztják el egyenletesen. Az egyetlen hely, ahol nekem való gatyákat árulnak, az Ázsia Center, úgy látszik, arrafelé viszont hozzám hasonló alkatúak a lányok. Így aztán majdnem felsikítottam, amikor megláttam a My Little Secrets blogban Natalie zseniális ötletét: cipzárt a skinny farmer aljába, és máris hordható lesz.

Fotó innen




Ráadásul az ügymenet annyira egyszerű, hogy még a hozzám hasonló kézügyességű emberek is meg tudják valósítani (igen, én vagyok az az antikézműves, aki ha bever egy szöget a falba, jó eséllyel leomlik a fal). Vészhelyzetben akár még kézzel is össze lehet hozni, bár ahhoz nem árt szépen varrni, de ha van egy varrógéped, és némi affinitásod a használatához, akkor öt perc, és nyert ügyed van. Natalie szerint nem muszáj a nadrág elejébe rakni a cipzárt, ha úgy jobban tetszik, mehet az oldalába vagy hátra is, de nekem a legjobban ez az elülső verzió jön be. A blogban részletes leírást találsz hozzá, fényképekkel. Szóval cipzárra fel, reszkessetek nadrágboltok! :)

0 megjegyzés :

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...