2013. június 8., szombat

Inspiráció: trópusi ruha

Régóta szemeztem már ezzel a H&M ruhával, míg aztán ma végre össze is költöztünk. A trópusi minta egyébként a nyár egyik nagy trendje, én pedig optimista vagyok, hátha egyszer az időjárás is nyáriasra fordul végre (jó lenne, ha a következő két hónapban csak a Balatonban és a medencékben látnánk vizet...). Már a hazafelé úton volt néhány ötletem arra, hogy mivel-hogyan viseljem, aztán felmentem a Polyvore-ra, és elszabadultam.

És még mielőtt: nem véletlenül nem listázom ki a ruhák, kiegészítők árát-lelőhelyét, és nem véletlenül kerül be a szettekbe akár egy Jimmy Choo tűsarkú is. Nem, nekem sincs olyanom, és nem is tervezek venni, bár azt kétségtelenül nem bánnám, ha valaki ezzel akarna meglepni a születésnapomon. Régi mániám, hogy az ilyen, blogokon vagy divatlapokban megjelenő szetteket nem másolni kell: nem AZT kell venni, amit egy ilyen szettben látunk, hanem OLYAT. Szóval nem baj, ha Jimmy Choo vagy Chanel az a szerelés, nem azért kerül bele az összeállításba, hogy bosszantson, hanem azért, hogy inspiráljon. Ha egy kicsit használod a fantáziádat, akár a kínai boltban is kincsekre bukkanhatsz.

De most lássuk, mit is lehet kihozni a ruhából. Az első szett ismét finoman elegáns, bézs és nude kiegészítőkkel. Mert van olyan helyzet, hogy úrinőnek kell álcázni magunkat. (És itt az a bizonyos Jimmy Choo, amihez hasonlót tutira kapni a honi cipőboltokban is, csak nem félmilláért. De itt és most nem tudtam ellenállni neki, hadd álmodozzunk :) )

H&M tropical dress - elegant


Ha én a kezembe kapok egy ruhát, akkor egészen biztos felbukkan a környéken egy military szett is. Ráadásul ennek a trópusi cuccnak tök jól megy a színeihez. Csak lazán...

H&M tropical dress - military


A tukán narancssárga csőre miatt adta magát ez a szín a kiegészítőkhöz. Kicsit hippis, viszont annál kényelmesebb és feltűnőbb. Egyszer csak lesz meleg is...

H&M tropical dress - orange hippie


Púderrózsaszínnel és bézzsel kiegészítve, nyáriasan, nőcisen is viselheted. A tűsarkú szandál alap hozzá (ha nem bírod a tűsarkat, keress egy csinos éktalpút):
H&M tropical dress - summer chic


2 megjegyzés :

Ági Turi írta...

Az utolsó szettben az a szandál nagyon menő :))

Judit írta...

Nekem is bejön! :)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...