2013. május 7., kedd

Önzőzős poszt, avagy a kedvencek

Csak mert szülinapom van :) Szóval rendezetlenül, és teljesen random módon összeválogattam pár dolgot, amit szeretek, és most kipakolom elétek kedvenceim egy töredékét. Mondjuk úgy, things I love this tuesday (copyright: Via)

Középkor, Olaszország, laaaaav



Róma. Örök város.


Tenger. Feeling.


Középkori ruhák, kardok, mifenék. Felejts ott reggel egy múzeumban, este jöhetsz értem.
Source: weheartit.com via Judit on Pinterest


Jóga


Tánc


Grumpy Cat. Mindig képes vagyok rajta röhögni. Coelho és Müller Péter helyett is őt kérném az üzenőfalamra :)
Source: quickmeme.com via Judit on Pinterest


Nyúl. Minden méretben és verzióban.
Source: tumblr.com via Judit on Pinterest


Jegeskávé. Guilty pleasures jeligére.


Nem mai kollekció, de nekem tervezték.


Zseni rovatunkban ma délelőtt:
Source: songza.com via Judit on Pinterest


És zene mára. Egy, amitől mindig elolvadok (igen, az ott Christopher Lee):


És egy, amire minden koncerten ugrálni kell:

2 megjegyzés :

Heva írta...

Szia Judit!
Még nem írtam a blogodra soha, de szeretném megköszönni a jó posztjaidat!
Ezért kukkants be hozzám, egy kis meglepetést tartogatok ott Neked:)

http://ruraleve.blogspot.hu/

Judit Csiki írta...

Köszönöm szépen, hamarosan kiteszem és továbbadom! És örülnék, ha máskor is jönnél, kommentelnél, stb :)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...