2012. november 21., szerda

Kérdezz a Zöldsaláta szakértőitől!

Már régóta fontolgattam, hogy szakértők segítségét kérem a blogon az olyan speciális tudást igénylő kérdések megválaszolásához, amelyekhez én nem érzem magam elegendőnek.


Másfél héttel ezelőtt, amikor a Primavera aromaterápiás tanfolyamán tanulgattam az illóolajok szerepét a stresszoldásban (erről még lesz írnivalóm, stay tuned), végre megvalósítási szakaszba lépett a dolog: megkértem Brassai Adrienne-t, a Primavera illóolajok magyarországi forgalmazóját, hogy legyen a Zöldsaláta aromaterápiás szakértője, és ő örömmel vállalta ezt.

Brassai Adrienne
 Adrienne, akivel évekkel ezelőtt, egy cikk kapcsán találkoztam először, Németországban ismerkedett meg az illóolajok világával, és lett az aromaterápia szakértője. Az illóolajokkal, aromaterápiával és aroma-testápolással kapcsolatos témákkal tehát forduljatok hozzá bizalommal.


Farkas Kata
 A blog másik szakértője szintén régi ismerősöm, akinek a tudásáról személyesen is többször meggyőződtem. Farkas Kata reflexológus és masszázsterapeuta közgazdászból lett a test és a lélek holisztikus szakértője: nemcsak a befeszült izmokat, hanem az agyonstresszelt lelket is képes masszázskezeléseivel kioldani. Olyan különlegességekben is jártas, mint a Holistic Pulsing lélekmasszázs, a lelki blokkokat oldó Metamorf masszázs, vagy a tibeti hangtál-terápia, illetve a Hawaii-ról származó Lomi-Lomi masszázstechnika. Ha mindenetek feszül a stressztől, ha megnyugvásra, feltöltődésre vágytok, ő a ti emberetek - itt pedig minden olyan kérdésre válaszol, ami a test és lélek egymásra hatásával és a különféle masszázstechnikákkal kapcsolatos.


És hogy hogyan kérdezhettek? Rendkívül egyszerű, csak dobjatok egy e-mailt a zoldsalata (kukac) gmail (pont) com címre, és máris repül a kérdés a szakértőhöz, hamarosan pedig a válasz hozzátok. Kérdezzetek bátran!

0 megjegyzés :

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...