2012. június 13., szerda

...és a legszebb tejesüvegek

Ha már a tejesüvegnél tartottunk, körülnéztem a Pinteresten, milyen szépségek találhatók netszerte a műfajban. Nem csalódtam, szerintem a most következők bármelyike az asztal dísze lehet (na ugye, hogy mennyivel szebb, mint a 'bóti' tejesdoboz?!).

Csatos, klasszikus, a hagyományok híveinek:


Tömör fa asztalokra szeretettel:




Source: google.co.uk via Hannah on Pinterest


Ez csak úgy egyszerűen gyönyörű:


Ezt már az előző postba is beletettem, annyira tetszik. Valaki legyen oly kedves, és szerezzen nekem egy ilyen bájos fhansziát. Vagy legalább árulja el, hol lehet errefelé megvenni (messziről nem merem megrendelni, mégiscsak törékeny...)


Már majdnem nyafogni kezdtem, hogy nálunk miért nincs ilyen a Starbucksban, amikor ránéztem az asztalra, és rájöttem, hogy de van. Csak Kecskeméti Bébiitalnak hívják, és nem a Starbucksban kapni.


És hogy mit lehet kezdeni vele? Hát ezt:


Még egy klasszik csatos, ezúttal hozzá illő poharakkal:


És még egy franciás szépség:


Ezt. Így. Most. Azonnal.


Dizájnos. Ha jobban megnézitek, ráadásul az áll rajta magyarul, hogy TEJ. Namármost akkor miért is nem ilyenben vásároljuk a tejet?


És még mindig nem elég a letisztult retróból:
Source: google.co.nz via Sharon on Pinterest





Változatok iskolatejre/turmixpartira (megint csak felhívnám a szíves figyelmet a Kecskeméti Bébiitalra):
Source: hostessblog.com via iris on Pinterest
 




0 megjegyzés :

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...