2011. május 22., vasárnap

5 perc a feszes hasért

Most már tényleg itt a strandszezon. nincs több kifogás. Remélhetőleg te nem most ébredsz rá, hogy tényleg ideje volna sportolni, hanem már régóta a heti programod része legalább kétszer egy óra ezdés, de ha lehet még több, és akkor a most következő videók csak ötletet adnak az edzésprogramod frissítéséhez. Ha viszont netán mégsem lenne így, akkor sincs késő. Tulajdonképpen soha nincs késő, május 17.-én kedden délután 3 óra 54 perckor is el lehet kezdeni mozogni, a lényeg, hogy rendszeresen csináld.

Blue Marlin Beach and Girls))photo © 2009 Diana | more info (via: Wylio)

Kezdésnek íme egy ötperces gyakorlatsor, hogy tuti lapos legyen a hasad. Előre szólok, hogy igazi eredményt akkor fogsz elérni, ha némi kardio-edzéssel is kiegészíted a dolgot (ez bármi lehet, az úszástól, a futáson keresztül a tollasozásig, ami szimpatikus). Ha ugyanis csak erősítesz, akkor klassz, erős hasizmaid lesznek, csak a felettük levő zsírrétegtől nem nagyon fognak látszani. Ha viszont némi szaladgálással eltünteted a zsírt hastájékról, akkor a videóban látható gyakorlatok is látványos eredményt hoznak. Előtte tessék jól bemelegíteni, utána megnyújtani a hasizmokat - így mondjuk rögtön 10-15 perc lesz az ötből, viszont nem sérülsz le. Ennyi ideje meg csak van az embernek...

Kezdésnek bemelegítés, némi riszával:



Öt perc hasizom:



És végül a nyújtás:

1 megjegyzés :

lcd írta...

Pont valami ilyesmit kerestem! Mondjuk meg is találtam, de ez is nagyon király! Kösziiiii!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...