2011. április 27., szerda

Donna Karan (már megint) nekem tervez

Amikor sok éve megjelent az első DKNY parfüm, a felhőkarcoló-szerű üvegében, a tiszta, citrusos illatával, már az első szimatolásnál tudtam, hogy ez a nő nekem való. Mármint a kreációi, amelyeket úgy alkot meg, ahogy azt az engem ismerők tennék. A parfümöt azóta is imádom (naná, hogy ott van a polcon), sajna, ahhoz nem állok elég jól, hogy a ruháiból is válogathassak (pedig nem volna ellenemre). És most itt az Urban Zen kollekció, amelyben ruhák, ékszerek és bútorok egyaránt találhatók. Én meg már megint azon sóhajtozom, hogy a tervező asszony mintha ismerne: csupa letisztultság, kis csavarral, épp, ahogy én szeretem. A ruhák úgy totál nőiesek, hogy sehol semmi idegesítő pipiskedés nincs bennük, és úgy rafináltak, hogy egy kicsit sem játszmáznak. A bútorok épp annyira idézik a Keletet, hogy az Nyugaton se legyen zavaró, nyugalmat, tisztaságot, ép észt sugároznak, sehol semmi műromantika vagy divatos "aszfaltparaszt" design. Úgyhogy mondjatok öt használható lottószámot... :)









(Képek: http://www.urbanzen.com/)

0 megjegyzés :

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...