2009. június 6., szombat

Legyél WAMP!

A Vasárnapi Művész Piaccal - bevallom - egy ideig szkeptikus voltam. Mentségemre szóljon, hogy a Bölcsészkarra jártam, és az ott töltött öt év alatt olyan dózisban kaptam az alternatív kultúrát, hogy még most, uszkve másfél évtizeddel a diplomázás után is furcsa hátborsódzás vesz erőt rajtam, ha valamiről, akár falsul, az a kép él bennem, hogy a tarisznyás "bőcsészek" vagy a "jaj, csak nehogy kommerszek legyünk" jeligéjű mélyértelmiségiek körében népszerű. Nos, a WAMP-ról is valami ilyesmit gondoltam elsőre, de el kell ismernem, hogy tévedtem, és ezer bocs.


Merthogy végül csak győzött a kíváncsiság, és a fiam kíséretében májusban felderítettem a piacot. Elmondani sem tudom, milyen kellemes csalódás. A kitelepülő fiatal designerek, alkotók munkái hordhatóak, élhetőek, frissek, ötletesek, igényesek. Messze vannak a tömegtermékektől, mégsem érezni rajtuk izzadtságszagú, görcsös különbözni vágyást. Szépek, klasszak, nekünk valók. :)


Szóval holnap irány az Erzsébet tér, aki még nem volt, feltétlenül ismerkedjen meg ezzel a szuper rendezvénnyel! A holnapi téma a Baby Boom, szóval szülők és leendő szülők különösen welcome!

0 megjegyzés :

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...